Drömhus






OM du vill köpa villa eller lägenhet i södra Californien (eller någon annanstans i vår vackra värld - "money is the limit!"), uppskattar Bauhaus-stilen och har lite cash till övers, kan jag varmt rekomendera "Deasy/penny & partners".
OM du nu inte vill det - kan du ju alltid bläddra runt på deras hemsida och inspireras, sno ideèr och bara låta dina ögon njuta.
Man kan ju drömma med öppna ögon också....






För er som följer - med spänning - vårat stundande husombygge, kan jag rapportera att de senaste löftena är att vi kan börja i januari. Man kan väl inte direkt säga att jag "tror" på detta påstående. Men, vi får väl se....




Kommentarer
Postat av: Åke

Åsa,

Kolla in på denna hemsida om BAUHAUS i Dessau i Tyskland
http://www.dessau.de/amt41/kulttour/en/home/index.html

Där finns information om hur det ser ut där de alla i gruppen bott och verkat.Som du ser finns det också med på FN:s världsarvlista

Åke

2007-11-23 @ 16:40:00
Postat av: Att ha det gott

Åhh här ska jag ta tid och drömma

2007-11-23 @ 17:35:13
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0