Julstämning

Jag beslutade mig för att vara förutseende i år - i vanliga fall springer jag nämligen runt som en skållad ekorre kl. 20.00 den 24 december (vi firar ju den 25:e i Italien).
Helnöjd stegade jag in i en butik häromdagen för att köpa de första klapparna. Men när jag vid kassan frågade efter inslagspapper stirrade butiksbiträdet på mig som om jag vore 50 cm. lång och gulgrön. -"Vi har inte julpapper än!".
Åja, din buttra surpuppa, inget ska få förstöra min generösa julstämning!

Silvia ska få en rosa Barbiebil så att jag hon kan köra runt med mina sina barbiedockor......



Kommentarer
Postat av: Jen

Haha du verkar så rolig :)

Nästan alla har redan känt av sin julstämning. Jag ska börja pula här hemma i helgen. Den 24 är det som en vanlig da för er då?

2007-11-29 @ 13:45:40
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Asa Eden

Ja visst ar jag kul -fniss! ;)
Just det, den 24: = vanlig dag
25:e = jul + Silvias fodelsedag!!!

2007-11-29 @ 23:36:20
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0