Lådor

Dagarna är kyligare och jag byter ut sommarkläderna i garderoben mot tjocka tröjor.
Jag nyser oavbrutet eftersom jag är "överkänslig" mot damm.
Den elektriska filten har åkt fram och ska bäddas i sängen ikväll.
Huset är "upponer" - stökigt och fullt med lådor.
Lådor med sommarkläder, lådor med vinterkläder,lådor med Silvias kläder, lådor med mina kläder, lådor med Mauros kläder, lådor med kläder jag inte använder så ofta et.c. et.c.
På förmiddagen lät vi lådorna stå still medans vi tog oss en promenad med Elena och Marcoflavio.
Lådorna väntar.


image231


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vilka UNDERBARA bilder De är verkligen SÖTA

2007-10-24 @ 08:34:00
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0