Syrr-besök

Om en vecka kommer min syster!!
Finns det något roligare än att få besök?!
Det blir "borta bra men hemma bäst", fast tvärtom......
Jag menar att jag trivs med att vara ensam om dagarna, göra det jag vill, åka dit jag vill (för på slutänden är jag ju inte egentligen ensam...) men när jag får besök är det bara FEST!
Vi äter frukost tillsammans, tjattrar lite, laddar upp inför dagen, bestämmer dags-mål, fnittrar.
Resturangluncher och hämtpizza?
Shoppingturer och filmkvällar?
Axelmassage??
Syrran min, du är sååååå välkommen!
Du och Anki!

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad du är snäll som ska ge mig massage!! Det kan jag behöva efter en intensiv helg i London. Kram Sis

2007-10-10 @ 18:53:14
Postat av: Ingela Erngren

Hej Brudar! Jag hoppas verkligen att ni får lite massage, det kan (Maria iallafall)behöva efter London resan. Får nog koncentrera er på hennes fötter så att de återgår till normal storlek (om de är svullan efter allt "rännande" (skratt). Hur skall det annars gå att prova ut ett par nya skor i Italien???? Ni får ha det jätteskönt allesammans. Njut koppla av, ät god mat, lek mycket med Silvia. Umgås med varandra, Tjejsnack och allt vad det kan innebära... Jag är bara mycket avundsjuk, själv skall jag städa ur min gamla lägenhet, hur kul kan det vara på en skala?????? Kram Ingela

2007-10-14 @ 11:28:49
Postat av: Ingela Erngren

Här grått och mulet, vad säga? Ingen kommentar. Tror ni är på rätt plats nu......... Kram Ingela

2007-10-15 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0