Tell me why

Det var det, gästerna har åkt hem och livet återgår till det normala.
Regn, regn, regn.
Mauro gick upp i ottan för att vågsurfa.
Silvia vaknade vid 9 och nu sitter vi här - hon framför TV:n och jag själv bänkad vid datorn.
Det blir en "snabbis" i bloggvärlden för vi ska snart iväg på bröllop. URK!
En kusin till Mauro gifter sig, har ingen aaaaaaaaaning om vem han är.
Italienska bröllop är tråkiga.
Äta, äta, äta i 7 timmar i sträck.
Nu ska jag gå och föna håret, spackla och svida mig.
Jag återkommer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Hörru, inte är jag ett orosmåln. :P
Joo, kanske lite då. Haha, var du en sådan där cool tjej som härja runt på stan? Wow, berätta lite. Vad gjorde du för rackartyg? ;D

VÅGSURFA?! Wow, det måste du visa bilder på. Kanske ska man pröva det innan man dör. :P

2007-10-22 @ 23:33:39
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0