Vad ska jag göra?

Sitter här och avnjuter mitt morgonkaffe (Segafredos mix med antydan till chokladsmak, mums!), stoppar i mig de sista pepparkakssmulorna som redan börjat mjukna (trots tät burk) i den fuktiga luften.
Idag har jag inget på programmet. Vad ska jag hitta på? Hmm....
Jag är utan bil, Mauro tog RAVen till kontoret och FIATen står still i väntan på "rustning".
Jag är utan cyckel också, den blev kvar på Mauros jobb, så jag är fotgängare idag.
Kollar in www.meteoportocesareo.it och ser att det är 21,2° ute.
Okey, det får bli en långpromenad med Silvia.
Vi kan ju alltid gå in till byn och kolla in butikerna....


Kommentarer
Postat av: Sis

God morgon!! Det låter som ett kaffe jag vill testa när jag kommer ner. Smak av choklad kan aldrig vara fel. Krama om stumpan från mig. Sis

2007-10-02 @ 10:18:24
Postat av: Asa Eden

Uj vad du var snabb!
Kaffet skall finnas när ni kommer. Puss.
Ps. vi hörs ikväll

2007-10-02 @ 10:22:51
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0