Dagen idag....

....är en underbar dag.
Men man känner att luften är "höstigare".
( Det blir nog ingen beach när ni kommer syrran, men vi kan ju ta långa härliga promenader, shoppa loss och äta gott! )

Jag passade på att kratta, elda & sopa. Silvia lajade med Bamse och lille Skutt.
Partytältet packades ihop, det har gjort sitt för i år. Många grillaftnar och slappa eftermiddagar med en bira har det blivit i dess skugga. Aaaahhhhh!



Sen kom pappa hem från jobbet.



Ikväll ska vi på en riktigt god resturang ( L'angolo di Beppe ) för att i efterskott fira Mauros födelsedag. Hjälp, vad 17 ska jag ha på mig?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Ååja, då låg jag och sov. Nu är jag uppe och alert.
Ha på dig något sexigt. ;D

2007-09-29 @ 16:18:31
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/
Postat av: Terese & Sis

Jag tror inte att det är HELT tomt i garderoben. Var det inte du som köpte ett par D&G jeans i veckan????

2007-09-29 @ 17:48:26
Postat av: Att ha det gott

Ha det gott

2007-09-29 @ 19:37:29
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Åsa Piccola

Mauro behöver ju verkligen inte tveka om han är pappa iaf, gud vad de är lika. Hoppas ni hade en trevlig restaurangkväll!!! PoK

2007-09-29 @ 23:38:56
Postat av: Åsa Piccola

apropå shopping, köpte en till vinterjacka idag.... hmmm, det är ångest från andra år med trista sista-minuten jackor.... det kommer nog bli en hel del havregrynsgröt resten av månaden.... shit, oktober har ju inte ens börjat ännu.....

2007-09-29 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0