Sommaren har gatt....

.....och det har inte regnat en droppe!
Det har varit sa varmt, sa varmt att man har faktiskt - trodde inte att det var mojligt! - trottnat lite.
Nu ar kvallarna svala (runt 18° C) och det ar sa skont att inte ga runt och vara klibbig hela tiden.
Nu far jag se over Silvias vintergarderob - vad maste inhandlas?
Egentligen ingenting.
Va?!
Redan inhandlat.
Lador fulla med rara flickklader som ligger travade. Mest rosa.
Naja, kommer nog pa na't som "behovs"......
Min egen garderob ar tyvarr tragiskt spackad med gamla, gamla trojor och foraldrade jeans.
Ett ord dyker upp i mitt sinne: sunkismorsa.
Pernilla, du hade ratt!
Ikvall ska vi pa 40-arsmiddag och jag har ingen aaaaaaaaning om vad jag ska dra pa mig. Hmm....
Silvia kan valja och vraka.

Igar tog jag en shoppingsvang med  svarmor och jag provade faktiskt ett par skor........men det enda som inhandlades var: kofta , klanning, mysbyxor, halksockor och harband  - naturligtvis till Silvia alltihop.
Vet ni vad?  Det vet ni nog. Jag ar helnojd. Kunde inte bli battre! Forr eller senare kanske jag koper mig nagot snyggt, vem vet?!
Ikvall far jag val forblinda alla middagsmedlammar med min otroliga charm! (Sa att dom inte ser chokladflacken pa byxorna....)

image7

Silvias finklanning fran "Zara" - den blir det ikvall.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha! Försöker du lura omgivningen med att du inte shoppar till dig själv. Jag tror att jag skrattar ihjäl mig! TRO INTE PÅ HENNE!!

2007-09-14 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0