Fin dag

Det är blåsigt och tråkigt väder.....fortfarande.
10:e april och skitväder (rent ut sagt!)
Mauro är borta på jobb och Silvia är hos farmor.
Jag relaxar.
Det blev några fynd på marknaden imorse - jeanssnickarbyxor från Maxmara, grå omlottröja och lite annat tjafs. Fyndelifynden ligger nu och snurrar runt i tvättmaskinens skummande rytm .
Åt min super-efterlängtade sushi-lunch kl. 3  - det tar ju lite tid att fixa till den, men eftersom jag är stick solo idag och inte har någon tid att passa är ju inte det något problem.
Nu har precis min hårfrisör varit här och klippt bort lite slitna toppar. Lyx vetja! Hembesök för 50 kr! Jag  är nu fönad och riktigt fin....borde nog passa på att gå på disco ikväll....hehehehe.......
Som ni märkt har det inte blivit så mycket skrift på sistone, men jag har inte varit så munter. Förbaskade hormoner! (skönt att ha dom att skylla på i varje fall!!)
Men eftersom jag i grund och botten är en glad och positiv person, kommer jag nog snart igen. Hoppas jag.
Nu ska jag låta disken stå ett tag (den lär ju inte springa iväg!), lägga mig på sofflocket, slö-äta lite choklad och lata mig lite. ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramar på er allihop!



Kommentarer
Postat av: Sara

Gör du sushin själv?!

2008-04-10 @ 21:05:06
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: gioia

Mums, sushi. Älskar sushi!
Och jag älskar att gå till frisören i Napoli, billigt, och det blir alltid jättebra :-)

2008-04-11 @ 09:02:53
URL: http://gioia.webblogg.se
Postat av: shine

Sushi låter mycket gott.

(svar) Varje vecka kommer jag på mig själv tacka för att jag bor i sverige. Det måste vara ett bra bevis på att jag trivs här. :)

2008-04-13 @ 20:56:51
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0