Rapport

Inte så många inlägg, men jag har inte så mycket att rapportera.
Dagarna kilar på som de alltid gör, bygget går framåt och mina tankar och funderingar kretsar väl mest just runt Silvia, Ivan/Anna, Mauro, bygget o.s.v. - Inte så mycket att tjata om med andra ord!
Eftersom jag är tillfälligt ur funktion - åja, delvis ur funktion - kommer Mauros supertrevliga släkting Lucia hit och hjälper mig med diverse sysslor emellanåt. Idag hjälpte hon mig med att skura jalussierna (skriver man så?).
Hua vilket komplicerat, trassligt arbete.
Hon gick an jalussierna utifrån och underskriven gick lös på fönstrena innifrån.
Silvia ville inte vara sämre utan att hjälpa till,hon tryckte sitt goa lilla nylle mot fönsterrutan så att det blev fina sliskiga avtryck (hon är snorig!) som jag kunde torka bort.
Tack for den.

image1146

Carmelo har fortfarande inte kommit hem men vi håller hoppet uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0