Suck!

Igår var det dax igen - bröllop.
7 timmars sittande precis framför högtalarna så att vi alla hade påbörjad tinnitus när vi svullna om fötterna och med spända magar gick hem. 2000 kr. fattigare.
Blä!

Menyn var:
Cocktail med
blandade friterade förrätter
Havets frukter, rökt skinka och parmesanost

"Havsfantasier" (räkor, bläckfisk et.c.)
Kallskuret

Pasta med hummer
Fagottini (små pastapaket) alla Rossini (svamp)
Ferrazzuoli (hemgjord pasta) alla contadina (?)

Grillade havsläckerheter (mums!)

Citronsorbet

Flamberad kalv

Blandad sallad, potatis i ugn

Fruktsallad

Tårta

Rap!

image1134







Kommentarer
Postat av: Sis

Pust!!! Jag blir mätt bara av att läsa matsedeln...
25 dagar kvar men, vem räknar???
Kram Sis

2008-04-01 @ 12:46:00
Postat av: Sunshine

Vadå 2000 kr?! Blev ni tvungen att betala?!

2008-04-01 @ 15:48:24
Postat av: vardagsglimt

Hej!

HAr läst ikapp lite hos dig nu! hoppas hormornerna är lugna och tänk vad bra du agerade när det brann!!!! Hoppas händerna läker fint!

2008-04-01 @ 17:22:41
URL: http://www.vardagsglimt.blogspot.com/
Postat av: vardagsglimt

Försöker läma avtryck igen.... tänker på dig och hormornerna hoppas jag är lugna emellanåt och vad duktig du var när det brann!!!

2008-04-01 @ 17:23:46
URL: http://www.vardagsglimt.blogspot.com/
Postat av: Asa Eden

Hej raringar!
Sis: Ja matsedeln ar låååååång!!!
Sunshine: Istallet for present lamnar man har ett kuvert med pengar. Om summan ar under 2000 kr. blir man kallad for snaljap har i stan sedan. Man "maste" rakna efter hur mycket middagen kostar per person sedan lagga till lite. Prrrrrrrrrrrrr..........VAR AR DUU?!?!?!
Vardags: Hormonerna saltar runt som sma darar och jag ar gratmild som fa. Idag borjade jag grata pa telefonen nar jag ringde Lucia (stadhjalp OCH Mauros slakting OCH supergullig van) for att be henne komma hit och hjalpa mig. Jag har bestallt ett "superlackert balte" pa apoteket som ska halla in bracket - kan bara hoppas att jag blir lite smidigare da, tror det ar "handikappet" (att jag maste vila) som gor att mitt humor ar svart - jag ar van vid att ha full rulle, accepterar inte sa bra att min kropp sviker mig.

God natt pa er allihop!!!

2008-04-02 @ 01:09:46
URL: http://www.silvia.blogg.se
Postat av: Sunshine

Jag har en ny blogg. :) Skrev ju det.

2008-04-02 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0