Bloggfunderingar

Kära blogg-läsare, jag vet att på sistone har det inte blivit så mycket skrivet på min blogg - mest foton.
Det är bara så att just nu är det full fart här med husbygge och allt.
Jag hinner helt enkelt inte.
Nu kan ju detta tyckas skumt utav er hårt arbetande mödrar där ute, som hinner med jobb, barn, hushåll och hobbys.
Jag får väl hålla med, men jag kan bara säga att min tid rinner iväg - dagarna går och veckorna susar förbi.
Alla har vi våra prioriteringar och jag prioriterar väl annorlunda än en företagsledning.

Vi mår i alla fall bra (förutom lite gnabb o tjafs!)
Silvia växer så det knakar och hon är min ögonsten!
Magen känns redan svullen, men jag mår bra. Arbetsnamnen är för närvarande: Ivan, Anna och Maia.

Bloggen startade ju som en
  • delad dagbok :
en plats där jag kunde skriva av mig på svenska eftersom jag i mitt dagliga liv inte använder mitt modersmål. Ett bollplank där jag kan be om råd, vädra åsikter och bara leka med tankar.
  • dokumentär om Silvias uppväxt:
med bilder och historier om min älskade pudding-pastej som kan följas av släkt och vänner på långt håll.


Jag gillar min egen blogg och jag har under de här månaderna lyckats nosa upp några andra bloggar som jag följer mer eller mindre dagligen - som ger mig skratt, råd, styrka och eftertanke.
Jag kommer nog stanna här ett bra tag även om jag ibland har skrivtorka eller otillräckligt med tid.
Men......jag har ju inga dead-lines att följa eller några prenumeranter att tillgodose!
Stort tack för alla kommentarer - ni är alla så vänliga och småroliga, TACK!

Och förresten - BUON SAN VALENTINO!!!!♥

Kommentarer
Postat av: vardagsglimt

Dito!

Men jag har ju just hittat hit så jag kan ju läsa massa gamla inlägg ; )

2008-02-14 @ 18:54:59
URL: http://www.vardagsglimt.blogspot.com/
Postat av: Sis

Jag känner mig hedrad av arbetsnamnet: Maia.
Krama om lillstumpan från moster.

2008-02-14 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0