Vårkänslor

image1078

Igår var det en härlig vårdag. Luften var ljum och ljuden var annorlunda. Man hör folk prata och skratta, fåglar kvittra och skvalpet från båtarna.
Jag tog mig en sväng med Silvia i vagnen på förmiddagen och när det blev lunchdax hade jag ingen som hellst lust att gå hem och ställa mig i köket så jag övertalade Mauro, Marco och Gabriella att luncha ute.
Efter antipasti di mare, havs-risotto, friterade räkor o bläckfisk, panna cotta och kaffe var vi så däsna att vi ramlade ihop ute på en brygga och bara lapade sol en halvtimme. Silvia tyckte att det var jättemysigt och hon matade fiskarna med bröd.







Kommentarer
Postat av: Åsa

å va härligt det ser ut. fantastiska bilder som vanligt. här hemma börjar vi också få vår. mys...

2008-02-26 @ 17:43:48
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Elisabet

Låter som en underbar dag ni hade!

2008-03-04 @ 22:02:47
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0