Viktigt

Vår dator är tjurig.
Den är stingslig och vill inte lyda order.
Kan vara p.g.a. virus? Eller kanske att Silvia sparkade den i backen häromdagen? Hmmm......
Har försökt lägga upp bilder idag utan att lyckats, allt släcks ner.
Nåväl, jag hade i ärlighetens namn inte något viktigt att komma med ändå.
Inga funderingar runt existensiella problem eller emotionella tankegångar.
Nä, bara lite trams som jag ville dela med er.

Huset: arbetet fortskrider.
Magen: jag sväller upp som en luftballong, luft, luft, luft.
Silvia: har varit hos farmor idag. ÄTIT!!!!! En HEL tallrik med pasta och kronärtskockor.
Carmelo o Pepe: skäller som galningar på en stackars katt i ett träd.
Siria o Filippo: Siria är framme och äter varje dag, Filippo är livrädd för byggjobbarna, kommer fram i skymningen.
Mauro: trött - ligger och sover.
Åsa: längtar efter mamma som kommer om 8 dagar. JIPPIE!!
Vädret: Soligt och fint, så länge solen är framme är det jättevarmt - kvällen kylslagen.
Italien: Sanremo-festivalen håller på för fullt (som melodislagerfestivalen) och jag följer med halvt öga och öra.
Sängen: väntar.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, San Remo-festivalen! Förut hade vi italiensk tv (mest för san remo, haha), men nu har vi inte det längre.

2008-02-29 @ 08:55:44
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: gioia

Mannen här hemma kollar lite på San Remo och tjatar på mig om det också... och jag har kollat liiite. Men en del bra låtar dyker upp från och till, förra året var det några riktigt bra kommer jag ihåg:-)
Härligt med sol och värme. När är bebisen beräknad förresten?

2008-02-29 @ 18:22:42
URL: http://www.gioia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0