Lägesrapport

Nu mitt uppe i kartonger, krångel och trassel blir det inte mycket skrivande - men jag kommer tillbaka.

Lägesrapport:
  • huset är urplockat till 90 % skulle jag tro. Sedan måste vi skruva isär gamla möbler och köra iväg till tippen
  • prisförslagen droppar in och man får små elchockar varje gång.....
  • bråket om golvvärmen fortsätter (de avråder oss från golvvärme, men vi VILL ha det)
  • Silvia har varit på 2-års kontroll och är fullt frisk, 90 cm. lång och väger 16,5 kg.
  • Mauro och jag är trötta så det blir lätt lite tjafs
  • Vi "jobbar på" ett syskon till Silvia!!
  • igår var vi på hundgården och städade - det var super! Hundarna känner igen oss nu och vi får så mycket pussar att man blir vimmelkantig.
  • på lördag är det dax för bröllop igen
  • nästa lördag är Silvia inbjuden på maskerad-födelsedags-fest. Måste köpa dräkt och present, suck!
Nu skall jag susa iväg till marknaden för att fynda. CIAO!!




Kommentarer
Postat av: pernilla

Underbart!!! Jag gissar att Mauro redan har satt ett frö med tanke på din aptit! kram från 40-taggaren

2008-01-24 @ 11:32:09
Postat av: Isabell

Åh vad roligt med bebeisverkstad!! Ni verkar ha fullt upp just nu, med både det ena och andra. ;-)

2008-01-25 @ 07:23:35
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Sis

Vad kul med ert extra jobb! Roligt för Silvia med syskon. Väntar på mer spännande nyheter.(Henrik vill gärna att det blir en pojk denna gång.) Kramar Sis

2008-01-25 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0