Flytthälsningar!!

Jag håller som bäst på att packa lådor, måla möbler, flyttstäda, vila (Ivan är tung i värmen!) och laja med Silvia. På söndag går ett flyttlass till den minilägenhet som vi lånat. Sedan får vi väl se hur länge vi blir kvar där.
Jag vet inte ens om vi kan fixa dit internet, så det kommer nog bli ännu värre med bloggen här framöver - men....alla är vi väl lite "semestriga" i denna period?!
Jag skriver när jag kan och rapporterar om huset, flyttarna, Silvia, Ivan och allt övrigt.
(Jag kanske ska skriva något käckt inlägg om svärföräldrar som kastar ut en när man har några veckor kvar på bygget, en 2 1/2-åring, är gravid i 8:e månaden, ljumskbråck, etc...........................hmmmm, nå't syrligt......)

Hoppas att ni har det bra allihopa och Bejan......ha det bra vid poolen!!

Arrivederci!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med flyttarna, har precis kommit hem från vår semester som nu tyvärr är slut. Italien var som vanligt helt underbart :D

2008-07-19 @ 17:26:45
Postat av: gioia

Och det var förstås jag, Gioia, som skrev ;-)

2008-07-19 @ 17:27:38
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: jen

Lycka till med det nya huset och grattis till lillen i magen.

Kram

2008-07-20 @ 16:41:03
URL: http://jenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0