Panik....PANIK PANIK!

Kan någon vara snäll att stoppa tiden?!
Fortfarande inget material och bygget står tomt.
Snälla, goa' gubar kom tillbaka!

Dessutom har svärmor fint sagt att vi måste ut ur huset innan augusti då Mauros bror kommer hit på sin sedvanliga, årliga semester.
Tack för den.
Hennes förslag var att vi kunde bo hemma hos dem - nä nä, tror INTE det!
Vi har ett ganska livat förflutet och nu funkar det okey - tänker inte riskera det.
Dessutom börjar jag gråta bara genom att tänka på en extra flytt i 8:e månaden, MED bråck, MED 33° värme.
Har ingen lust med detta.
Kan jag kliva av tack?
Surt.

Nu räcker det inte med hållna tummar - nu får ni allt hålla händer, fötter, armar och ben!!!!
HJÄLP!



Kommentarer
Postat av: Isa

Men snälla nån vad jobbigt! Jag håller allt jag kan för att det ska bli klart i tid! Men måste verkligen Mauros bror bo i huset?? Du kommer ju att vara höggravid och är inte ert hus klart då så blir det ju som du skriver, en extra flytt.



Jag förstår verkligen att du inte gärna vill bo hos svärmor, särskilt inte med ert "förflutna". Det är väl jätteskönt om ni kan hålla er på en balanserad nivå nu men att bo ihop...



Men, nu ska vi försöka hålla lågan uppe, även om jag förstår att det är svårt. Jag uppmanar alla som läser här att sända mängder med positiva tankar så gubarna kommer tillbaka med material och sätter en väldigt fart! Tummar och tår ska också hållas, plus händer, fötter, ben och allt annat som kan hållas!



Styrkekram!

2008-07-04 @ 07:57:21
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: shine

varför måste ni flyta ut? kan ni inte samsas med huset för du är ju gravid och har silvia....:S



PS, håller alla tummar och tår för dig. om det går håller jag varenda hårstrå på mitt huvud!

2008-07-04 @ 08:04:58
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: shine

flytta



om huset



(många misstag man gör så här tidigt på morgonkvisten..zzzz)



Ha en toppen dag nu!

2008-07-04 @ 08:07:21
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0