Dum blond böna möter liten ilsk byracka

Jag är knäpp. Jo jag vet.
Såg en söt liten hund efter vägen och tänkte mig på en blixt-adoption.
Typ yorkshire.
Komsi komsi lilla raring!!!
Aj! Hel..te!
Blodig hand.
Söt rackare, jo jag tackar.
Stelkramp?
Har nu pratat med min husläkare och min gynekolog (Ivans doktor) och fått instruktioner om tvättning av såren.
Lite nervös.
Mauro kan jag inte prata med - han är sur på mig.
För att jag är så korkad - och han har ju rätt.....
Kollar lite på nätet.
Fy 17.
Suck!
När ska jag lära mig?






Kommentarer
Postat av: shine

usch! stackars dig.. :(

2008-06-04 @ 23:24:45
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Bettan

Men herregud, har du inte så det räcker nu... tänkte du släpa hem en till?? jag håller med Mauro, han har rätt att va sur. Ha du glömt när du klappade katten o fick p..k öga, :-))

Puss

2008-06-05 @ 08:41:43
Postat av: Asa Eden

Shine: inte synd om mig - far skylla mig sjalv (och det tokiga ar att jag skulle kunna gora om det idag igen. Jag alskar djur och mitt hjarta bloder for overgivna hundar)

Bettan: ANTLIGEN en kommentar!!! Skrattar sa jag spricker! Jo jag far nog medge att jag glommer snabbt bort akommor till foljd av mina djur-aventyr. Ska nog ta mig en svang idag igen for att se om jag hittar illbattingen...........Puss!

2008-06-05 @ 10:09:49
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: gioia

Jaadu, jag känner igen mig så väl. Skulle nog ta hand om alla övergivna hundar om jag bodde i Napoli (det finns ju en del där med). Älskar djur, och då särskilt hundar :-)

2008-06-05 @ 17:57:59
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet. Jag är likadan. Men för några år sedan blev jag superallergisk, så nu måste jag ju hålla mig undan djuren. :)

2008-06-06 @ 09:06:26
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: Sis

Hejsan stumpan!!

Håll undan fingrarna från de små byrackorna.

Bjöd mina grannar på din goda likör i förrgår.

Nu efterlyser vi receptet på den om du kan tänka dig att dela med dig.

Du är våran "loftgångsfavorit".

Grannarna är i extas!!!!!

Jag är VÄLDIGT populär just nu.

Kram Sis

2008-06-07 @ 14:13:25
Postat av: Elisabet

Stackare, jag hade aldrig kunnat låta bli att försöka adoptera den heller, men det är väl kanske inte så konstigt att övergivna hundar inte litar på människor längre även om man bara vill väl, hoppas såret inte var så farligt iaf.

2008-06-10 @ 16:13:09
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0