En "så'n där dag"!

Idag har det varit en "så'n där dag" igen.
Det känns som jag har ruschat från morgon till kväll.
Livet som hemmafru är inte så stillsamt som många tror.
Inte för att gnälla, nej nej jag har gjort roliga, trevliga saker - bara det att det har gått i ett.

  • packa iordning Silvia med ombyten för att skicka iväg henne till svärmor
  • besök av Gabriella med lååång diskussion om hennes hjärteproblem....
  • MARKNAD! Fyndat som bara den igen, eller vad sägs om en svart oanvänd siden-cocktailklänning av märket J. Crew där min graviditets-byst kommer till sin rätt?! Hoppas jag fortfarande kommer i den om 2 månader då jag ska på bröllop....Köpte även en Iceberg t-shirt i cerise och en tunn, tunn - skirtunn sommarskjorta med lite pärlor som jag nog inviger i morgon på midsommar-festen.
  • järnhandeln
  • utförde en tjänst för Mauros moster
  • betalade bilförsäkringen
  • handlade
  • åkte till bygget med glass till gubbarna / inspektion.
  • hem och mailade lite
  • lunch
  • utsträckning på sofflocket med benen högt (jag har fullt med brustna blodkärl tack vare graviditeten, SUCK!)
  • besök av Marco då vi däribland diskuterade vissa (hans) hjärteproblem.........
  • möte med arkitekten för att välja ut och beställa badkar, "låtsas-tegelstenar" (som vi ska klä en vägg med) och tvättho.
  • en sväng förbi Mauros kontor för att hämta ett papper som han glömt (minne som en guldfisk!)
  • handlade - igen!
  • bort till bygget för att inspektera och för att ge kissarna mat
  • NU!
KVAR ATT GÖRA:
  • blogga medans jag vilar benen
  • baka 2 st. smulpajer
  • blanda iordning en sallad
  • äta
  • umgås med Silvia och Mauro (när han kommer hem från gymet, den sportfånen!)
  • gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: shine

och när ska du få tid att snacka om dina hjärteproblem? snacka ut på bloggen åsa, vi lyssnar alltid :)

2008-06-19 @ 22:20:57
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: melina

Jo det vore ok när jag skulle äta LITEN choklad, men jag äter mycket...

En häftig dag hade du

2008-06-19 @ 22:53:21
URL: http://coccinella.blogg.se/
Postat av: Asa Eden

Shine: Tack raring det ska jag komma ihag nar Mauro ar dum ;)

Melina: Jo jo, och anda glomde jag nagra saker kom jag pa efterat!

2008-06-20 @ 00:07:10
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Sara

Puh, jag blir trött bara av att läsa! :)

2008-06-20 @ 08:02:53
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: Terese

Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0