Skrivsvårigheter

Nu har det faktiskt inte berott på mig! Datorn plus blogg.se har tjafsat för mig.
Jag kan i alla fall berätta att vi mår bra, jag var iväg och gjorde ett nytt ultraljud idag och "Ivan" simmar lugnt runt därinne.
Jag tror inte eldssvådan med dess rök har påverkat honom.

Hör och häpna! Åsa har haft städhjälp här 2 eftermiddagar i sträck också (äkta gammal hederligt svart-jobb!), huset var fullt i sot och köket var mer eller mindre svart. Skura, skura, skura, damma, torka, skura.
Eftersom jag har lite brännmarken på mina händer har jag lite problems med att skura och eftersom jag har lite ljumskbråck (inge' foglossning!) är jag for närvarande lite "ovig". Jisses! vilken donna i högform!!!!
Inte nog med det!!! dessutom tyckte doktorn att min sockerhalt var hög så jag måste dra in på sötsaker, hmmmmmmfrm.......
Mitt humör är väl egentligen det enda som är bättre i dessa brännmärke, bråck, diabetes-tider!!! Halleluja!

Några foton blir det inte på köket eftersom det inte är mitt kök och andra kort har jag egentligen inte tagit dessa dagar, så det får bli ett kort från en regnig strand några timmar innan "olyckan" (ole-do-lyckan!).
Som alla dessa kloka svenskar säger: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

image1129





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0