Evviva la sposa!!!!

Idag är det dax för bröllop (igen!) Suck och stön.
Jag skippar själva vigseln eftersom min lilla Tin-tin tyvärr är lite förkyld och åker direkt till lunchen och "proppar i mig".
Hmm, vet inte vad jag ska sätta på mig....
Stryka, raka benen, måla naglarna, fixa håret (d.v.s. sätta upp en tofs!), klä Silvia, Ivan & Mauro (he he, mina "klippdockor"!)
Det känns lite som att kränga på finkläder på en surdoftande mjölk-ko med rund o go' mage! Sexigt.
Visar foton sedan......

Idag är min Kevin Kline-look-alike-golvläggare här för att lägga veranda-golvet. Bra, då kanske det blir lite mindre cementpulver indraget i huset sedan.
Elektrikerna fixar med TV-antennen - fint! Alla som känner mig vet ju att jag är en TV-bug.

Ivan Tin-tin D'Andria ligger insvept i en mjuk go' filt och "snufflar" i min famn så detta inlägg är pekfingervalsen-plitat.

Havet ligger blankt utanför vårat uuuuuuuuunderbara panoramafönster, solen skiner men luften är sval. Perfekt dag för en långpromenad, suck! Nåja, det blir mer dagar som denna.

Nu är det strykning som gäller - hej svejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0