Utmaning

Katarina har utmanat mig.
Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

7 saker om mig:

* Jag är rädd för: sprutor, mörker, ovald ensamhet, smärta

* Jag gillar: estetisk harmoni, vald ensamhet, "Friends", djur, min familj o mina vänner, IKEA, H&M, gå på marknaden, massage, mat, språk

* Jag trivs med mig själv och mitt liv (men vissa "mörka" stunder kan inträffa....)

* Jag har studerat skulptur i 4 år (Konstackademin i Perugia)

* 3 dagar efter förlossningen hade jag på mig mina vanliga jeans och högklackat! (inget jag eftersträvade - det bara blev så och mitt fåfäng njuter he he he....) Ps. efter Silvia hade jag på mig blöjor och mammakläder i en månad, dessutom kunde jag inte sitta.

* Mauro är 5 år yngre än mig (och jag är inte rik som Ivana Trump!)

* Ivan sover i min famn så jag skriver detta med pekfingret

Jag utmanar:
Vardagsglimt
Isa
Gioia
Shine
Sara

5 får räcka......




Kommentarer
Postat av: shine

du är supermamma för mig. bara den sista meningen får mig att bli paff! :)



slit inte ut dig nu bara. inte för att du skulle men men ^^

2008-10-29 @ 11:53:22
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0