En onsdag i april

Jodå, dagen började bra med Silvia som storkräktes så fort hon kom upp.
Denna gång "prickade" hon vårat duntäcke.......
Snuttan har inte lärt sig att snyta sig än, så det envisa snoret förs bakåt och framkallar kräkningar.
Efter en halvtimme var det Ivans tur.
Fåtölj, mamma, sig själv.........SUCK!
Detta kräkeri är nog ändå en tillfällighet - inte längre magsjuka.
Efter div. kräk-torkning, dusch, bad, tvättmaskiner klädde jag mina solstrålar och for iväg på bilprovning.
Medans bilen "provades" tog vi oss en prommis i vårvädret. Jag har köpt en tandem-vagn till barnen och jag måste säga att det är en HIT!
Sedan uträttade jag lite ärenden innan vi återvände till basen för att laga svamprisotto. Gnam!
Imorgon blir det marknad och Lecce med svärmor. Vi ska leta dopkläder till Ivan.
Ha en bra afton allesamman!

Den braiga vagnen!



Kommentarer
Postat av: Isa

Usch för kräksjukor och annat som får barnen att ¨må illa!! Hoppas att alla mår bra och att det var annat än just magsjuka..



Vagnen är jättefin! Jag tittade på liknande när Gustav var liten. Hade varit perfekt på promenader då det bara är 1 1/2 år mellan honom och Ellen.



Hoppas att ni hittar fina dopkläder imorgon, marknad lät jättemysigt!



Kram

2009-04-16 @ 22:07:25
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0