Blandad kompott från dagar som gått

Ivan hostar någon gång då och då, näsan är lite täppt fortfarande men han mår helt klart bättre.
Vi väntar in jul och Silvia hojtar till vid VARJE TV-reklam "- DEN vill jag ha i julklapp!!!".
Listan blir längre för var dag och förväntningarna inför jul är uppriggade till max.
Jag också.
Ja, jag förväntar mig inga presenter alltså, men jag älskar tiden innan jul och själva julen.
Särskilt nu när mina små knott finns i världen!



Självklart fyndade jag på marknaden igår, jag har bara inte haft tid att visa mina fantastiska mode-skatter.
Ivan, den lille sjuklingen, låg inbäddad i kärran och andades frisk luft medans han snarkade - 1:a gången vi var ute sedan i måndag. Skönt!
Jag har haft lappsjuka denna höst - det är allt tur att vi har "panoramafönster" i vardagsrummet!!!

Jag har denna morgon diskat, tvättat (vikt, lagt undan, hängt åt 400 personer...eller är vi 4?!?!), dammsugit, lagat mat (köttfärssås och en svamprätt som "secondo"), bäddat, städat badrum, duschat, plockat undan efter 400 personer (eller var vi bara 4?!?!) och tryckt i mig Marabous mjölkchoklad som min snälla mamma skickat till mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0