Där fick jag fart på er!!!

Härligt att se att ni är reaktiva trots er ålder!!!
Det är ju absolut inget tvång att kommentera och de flesta av er hör jag ju av på mer traditionella vis, men visst peppar det med lite gensvar.
Jag tycker ju det vore kul om var och en av er hade en egen blogg så att jag kunde "spionera" lite på er, men jag förstår att tiden brister.
Eftersom min kära Pernilla (superkvinnan nr. 1) inte har någon egen blogg låter jag hennes tapet betyg-sättas här på min blogg.
Nå, vad tycker ni kära kärringar?!

Kan meddela för er som inte haft äran att besöka lyxvillan i fråga att hemmet för övrigt är relativt minimalistiskt, praktiskt och mycket hemtrevligt.
Själv tycker jag att tapeten är SUPERHÄFTIG!! Alltig bra smak Bejan ; *

(tapeten är "Paradiset" variant svart av Joseph Frank)









Kommentarer
Postat av: Bejan

Du är för rar!!! Jag kan meddela att resultatet blev riktigt lyckat. Men jag var riktigt nervös innan jag öppnade dörren. "Man vänjer sig väl" kommenterade vissa stillösa familjemedlemmar, men såna sura kommentarer väljer jag förstås att bortse från...Kram! /P

2009-12-05 @ 23:34:29
Postat av: Sis

ÄLSKAR Josef Frank. Kan inte annat än bli bra. Heja Bejan!!! Kram Maria

2009-12-06 @ 21:01:51
Postat av: Elisabet

Underbar, jag älskar Josef Franks mönster!

2009-12-14 @ 00:59:31
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0