Julstök





Vi jul-förbereder oss med pyssel och bak.
Julklappar är inhandlade och ligger gömda längst uppe i garderoben.
Jag tänder brasa i kaminen så gott som varje dag och njuter av denna magiska tid.
Igår och idag är Silvia hemma från skolan med feber (runt 38-39) och jag hoppas i min enfald att DETTA är nöffe-influensan som hon hanterar på detta vis - det vore ju bra!

Att jag inte skrivit på ett tag är en blandning av tidsbrist och ingen lust.
Ni är allt lite snåla med kommentarerna och detta gör mig opeppad.
Kom igen Agge, Åsa, Bejan, Bettan, Terese, Sis, Steffi en liten hälsning nu och då har aldrig skadat någon!!
(Isa, Angelica och Elisabet, Katarina - HEJA!)




Kommentarer
Postat av: Jenny

inga kommentarer pa din fantastiska blogg? Kanner mig allt lite skyldig dar... Hur som helst ska du veta att vi alla laser med stort intresse! puss alsklingen, ses imorgon! yiiiipppieeee!

2009-12-04 @ 12:01:11
Postat av: Pernilla

Bot och bättring utlovas! Kram /P

2009-12-04 @ 12:12:10
Postat av: Asa Eden

Jippie jeah!!!! Vad glad jag bliiiiiiiiiiiiiiir!!!!

2009-12-04 @ 12:13:31
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Terese

Får väl erkänna att jag har varit lite snål med kommentarer... ska skärpa mig! :) Men kollar bloggen varje dag. Som vanligt underbara bilder!!! Härligt med en kamin o elda i. Om jag får ett hus måste det ingå öppen spis... Det är så härligt på vintern. Kram/ Terese

2009-12-04 @ 18:05:02
Postat av: Isa

Jag har också varit lite slö på sistone. Både när det gäller den egna bloggen och kommentarer i andras. Hoppas att Silvia kryar på sig snabbt! Kanske en svinis light hon har?



Det ser så mysigt ut med ert julstök. Här försöker vi också gömma julklappar men Gustav hittade förstås en kasse idag, som låg inknöcklad under Anders sängbord. "Det är mammas julklapar som du INTE får öppna!" ljög pappan sin storögde son i ansiktet. Men vad gör man??! ;-)



Ha en skön helg!

//isa

2009-12-04 @ 22:20:00
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Bejan

Jag har tapetserat en av våra väggar i en hysterisk tapet. Kolla Josef Franks Paradiset med svart bakgrund. Jag är nöjd men resten av familjen....

Säg att du tycker att den är fin! Det är trappan ner till källaren som är dekorerad med "kärringtapeten". Usch vilka omedvetna smaklösa töntar man delar hus med.

2009-12-05 @ 00:40:38
Postat av: Karro

Tittar in pa din blogg nastan dagligen men du vet hur det ar med tiden. Full rulle med dessa smabarn.

Ha en bra sondag! Vi ska forhoppningsvis ut och ga lite i bergen. Men det ar bara 12 grader och vid denna temperatur drar ju grekerna fram vinterjacka och mossa sa jag vet inte. Frisk luft vill jag i alla fall ha. Trott pa att vara sa mycket inne.

Kram och hej

2009-12-06 @ 08:03:34
Postat av: Sis

Sorry... Det var ett tag sen jag var inne & kollade faktiskt. Lovar oxå bot & bättring! Kommer ihåg när grabbarna var små & vi pysslade inför jul, mysigt. Mormor brukade komma upp & baka pepparkakor med oss. Nuförtiden vill de inte pyssla något alls. Räknar med att jag får klä julgranen själv i år. Kramar i massor, Sis

2009-12-06 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0