Marknad, kyla och lite sol





  • jul/födelsedags-outfit till Silvia, kjol 20 kr.
  • twin-set 20 kr.
  • jeans Silvia 20 kr.
  • jeans Silvia 20 kr.
  • ylletröja Silvia 20 kr.
  • polo Ivan 10 kr.
  • skjorta Ivan 20 kr.
Ingenting till stackars mig........

Idag har Ivan åkt till farmor och Silvia är i skolan. Jag har MASSOR att fixa och alldeles för lite tid.
Ska nu stopp i mig lite uppvärmd pizza, kvar från igår kväll (Francesca, Maurizio, Liza & Alban här).
Vill relaxa 30 minuter innan jag måste städa, diska (diskmaskinen pajade igår), plocka, bädda, damma, tvätta.
Allt detta innan Silvias ska hämtas på skolan om 1 timme!!!
Rusar!






Kommentarer
Postat av: Angelica

Josses amalia, men hur mycket klader har inte dina barn med allt du handlar till dem pa marknaden??? Och sa fina grejer sedan. Synd att vi inte bor nara varandra, for da skulle mina kunna fa "arva". ;-)

2009-12-10 @ 21:34:18
Postat av: Asa Eden

Ja vilken tur att barn vaxer va?!?!

De har ratt mycket klader, lite svinn blir det men jag har lugnat ner mig lite & forsoker kopa bara det som behovs (...och LITE till....). Pa marknaden maste man ju sla till direkt och ibland kan det allt slinka med nagot som man sedan inser var onodigt. Men i det hela tjanar jag anda pa det - och det ar sa mycket roligare! KRAM, vi hors pa skype!

2009-12-11 @ 09:04:42
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Isa

Härligt att kunna fynda så fina kläder! Jag förstår att du handlar mer än gärna när det är så billigt men vart gör du av allt??! :-) Önskar att det fanns en liknande marknad här i närheten. Barnens byråer skulle sprängas!



Hoppas att ni har en skön helg!

Kram

2009-12-12 @ 15:44:09
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0