Karnevalyra

Just nu pågår karnevalen för fullt här.
Silvia har 2 (!!!!) karnevalkostymer: en för inomhusbruk och en för utomhusbruk.
Utomhus är hon en Golder retriever, inomhus en prinsessa med vingar(?...).
Hundkostymen har jag köpt men eftersom vi har kriiiiiiiiiiiiis i världen beslutade jag mig för att med flinka fingrar svänga ihop inomhuskostymen.
Jag köpte därför en second-hand-konfirmationsklänning på marknaden för 30 kr och tog fram symaskinen.
Här får ni kort på jycken och på klänningen i ursprungs-skick.
Imorgon firas det i skolan så då åker kronan på, med andra ord får ni se prinselipess-Silvietta i morgon!



Stackars det barn som blev utklädd till maräng-drottningviktoria-docka!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar marängen!!! Kram Sis

2009-02-18 @ 18:41:56
Postat av: Terese

Hörde att prinsessklänningen blivit rosa! Vill se bilder tack! :)

2009-02-19 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0