Nu ligger jag risigt till.....



Ujujuj!!
Vilken tur
att karln är borta på jobb idag så att han inte såg alla shoppingpåsar jag drog hem!!
Men det är väl ändå inte mitt fel att jag sprang på en massa fynd?!
Man måste ju ta tillfället i akt, som man så klokt uttrycker det här "den som sover fångar ingen fisk"!!! (vi bor ju i en fiskestad....)
Jag får allt gömma längst in i garderoben för att sedan ta fram pö om pö.
He he he.........

Kolla in:


Fin klänning till undertecknad - för det är jag värd!!!!
Jeansjacka o lite mer grejer till Ivan.
Tröja till min älskling.
Super-duper-rea på Benetton, 6 t-shirtar till Ivan (30 kr./st.!!!!) och 2 långärmade (50 kr./st.)
Sedan var det lite mer, men jag visar ett kort på havet istället!!!







Kommentarer
Postat av: pernilla

jag ska tjalla!

2009-03-19 @ 17:49:22
Postat av: Asa Eden

Na horru Pernilla, va lite bussig va?!

2009-03-19 @ 19:02:50
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: agnes

Kan vi inte ta en repa till HM när du kommer till Sverige, det ska bli så kul att se dig, puss från Agnes

2009-03-20 @ 11:13:35
Postat av: Asa Eden

Sjalvklart Agge!!!! Vi lamnar ifran oss barnen nagon timme och tar oss en shoppingrunda!

2009-03-20 @ 12:14:54
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0