Gör hög

För bara några år sedan blev det två staplar när jag vek tvätten.
En med Mauros kläder och en med mina kläder.
Nu för tiden ser det ut så här när jag viker tvätt:

• min hög • Mauros hög • Silvias hög • Ivans hög • Silvias urvuxna som ska ges bort till min kompis Rosella • Silvias urvuxna som ska sparas till Ivan • Silvias urvuxna som skall dumpas • Silvias vinterkläder som skall sparas • Ivans vinterkläder som skall sparas • urvuxna som ska sparas till Silvias docka Michela • mina vinterkläder • Mauros vinterkläder • lakan, handdukar • saker som skall strykas • saker som skall lagas

Till och med för tvätten behövs en fil. kand. i organisation!
Jag dånar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0