Min Melo

Ni som följt bloggen ett tag vet att för ett år sedan (den 11:e april 2008) försvann vår älskade hitte-hund Carmelo. Jag funderar o funderar var han kan ha tagit vägen och de mest troliga svaren är:
  • påkörd, skadad, gått undan och avlidit
  • stulen
  • förföljt en trevlig (men lite lössläppt!) tjej, tappat bort sig och inte hittat hem - därpå hittat nytt hem
Jag har nog alltid trott mest på det första alternativet, han var ju trots allt ganska till åren (vi vet ju dock inte precis hur gammal han var eftersom vi "adopterade" honom redan vuxen).

Nu börjar jag tvivla!
Utanför Lidl i Nardò låg den här stackars valpen - en kopia av min Melo.
Carmelo har nog hittat ett trevligt fruntimmer i trakten, gift sig, skaffat valpar och lever livets glada dagar i "sta'n".

valpen(kort från mobilen) 
Carmelo med Silvia

Är inte likheten slående?










Kommentarer
Postat av: Isa

De är ju enormt lika, ser nästan ut som samma hund! Jag tror som du, at han lever livets glada dagar i stan med en brutta eller två. ;-)



Kram!

2009-05-13 @ 10:53:29
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0