....och där sprack budgeten!!!






Men bara med 80 kr!!
Och det får faktiskt vara hänt.......jag har ju fyyyyyyyyyyyyyndat!!!!
  • huv t-shirt Ivan 10 kr
  • vinterjacka Ivan 20 kr
  • jeans Ivan 10 kr
  • Nike-jacka Ivan 10 kr
  • Diesel-jacka Ivan 10 kr
  • skor Ivan 30 kr
  • västklänning Silvia 10 kr (Enrico Coveri)
  • caschmire pullover till mig 10 kr
  • mohair-tröja till mig 10 kr (Sisley)
  • Guess-jeans till mig 150 kr
  • Levis-jeans till Mauro 100 kr
  • turkoshalsband (egentligen skärp) på köpet!
Totalt 370 kr!!!
Slå det den som kan!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag bara alskar att kolla in dina marknadsfynd. Sa kul att du lagger upp det pa din blogg, och vilka fina bilder sedan.

Kram

2009-11-12 @ 21:18:21
Postat av: Asa Eden

Ankan: OCh jag bara alskar nar ni kommenterar!!! Puss!

2009-11-13 @ 10:45:14
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Isa

Det är så kul att se dina marknadsfynd, håller med Angelica! Och se det inte som et misslyckande att budgeten sprack. Du SPARADE ju en massa pengar genom att köpa på marknaden! ;-)



Trevlig helg!

2009-11-13 @ 11:28:03
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0