En hemmafrus nojjor

Jag tänker oavbrutet på det.
Hur jag kan öppna en "business" alltså.
Grrrrrrrrrrrrrruvar.
Affär, internet, annan lokal, Sverige, Italien???????????
För och emot, emot och för......
Jag kokar över. Puttrar på som en tryckkokare.
Dessutom kan jag inte prata med någon av mina vänner på plats eftersom försäljningen av affären inte är offeciell och jag vill hålla den hemlig (p.g.a. eventuella konkurenter).
Vad gör jag då?
Jo, jag telefonterroriserar mina svenska vänner!!!!
He he he!!!!
Lättar på trycket och bubblar på i evinnerlighet om mina olika nycker till ER stackars krakar som med beundransvärt tålamod låter mig hållas.
Tack!
Endast efteråt inser jag att jag att det kanske gått lite för långt när jag vid 10-tiden en fredagkväll, väcker en stackars utarbetad Jenny som efter en stressig veckas arbete fallit till sömns på sofflocket för att riktigt beklaga mig över det faktum att i Italien kostar det ca. 21000 kr. om året bara för att registrera ett företag!!!
Sorry Jen, men det är ju faktiskt inte klokt!!!
Snacka om att uppmuntra folk till att INTE ta initiativ.
Hur många halsband skulle jag behöva sälja för att inte gå back?!?!
Fan, fan, fan.
Jag grunnar vidare....
Och.....nästa gång telefonen ringer kan det vara jag, som vill diskutera skyltning, skatter, import, export o.s.v. så koka er en god kopp kaffe, sätt er bekvämt och förbered tålamodet - vi hörs!!!




Kommentarer
Postat av: SOFIA

frågestund på bloggen, fråga precis vad du vill! :)

2009-10-11 @ 14:44:52
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Jenny

blir alltid lika lycklig att hora din ljuva stamma kara van, nar helst pa dygnet, sempre disponibile per te amore mio!

2009-10-11 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0