Marknadsfynd

Jag borde inte, jag borde inte.....men jag kan bara inte låta bli!
Jag erkänner - Jag älskar att shoppa! Jag blir hög av att fynda!!

Michelangelo sa att skulpturen redan fanns inuti stenen, han skalade bara bort överflödet för att frigöra den.
Åsa säger att det finns guldkorn i marknadsstånden, man måste bara gräva tillräckligt bland bråten för att finna dem!!!


  • finfin vinterjacka (150 kr.)
  • svart trenchcoat (150 kr.)
  • den lilla svarta  (50 kr.)
  • fräsch sommartunika (10 kr.)
Jag får lite ågren att jag haft spenderarbyxorna på - borde hejdat mig.
Men som den sanna shoppoholic jag är kommer ångesten krypande endast när "ruset" släppt.
Och då är det för sent!
Jag får väl spara in på något annat.........blöjor eller nå't




Kommentarer
Postat av: Karro

Vem kan låta bli när man ser finfina saker för 150 sek, hello??!!! Man MÅSTE få fynda då.

Grattis förresten på sonens 1 års dag. Tänk vad ett år går fort va?

Igår kom min mamma så nu har hon och Kyriakos tagit cykeln och begett sig ut på tur. Finns det något bättre än besök och lite hjälp med barnen? Svar NEJ.

Trevlig helg och ha det bra!! Karro

2009-10-02 @ 10:29:45
URL: http://karropakreta.blogspot.com
Postat av: Angelica

Full forstaelse fran mitt hall, blir sjalv totalt hog pa att fynda. Jag ar en sadan person som kan behalla prislappen med orginalpris och rabatterade priset, for att komma ihag fyndet, inte riktigt, men nastan...;-)

Nar jag berattar om min shopping sa maste jag alltid beratta om hur stor rabatten var. Kan inte komma ihag nar jag handlade nagot pa ordinare pris sista gangen..

kram

2009-10-02 @ 15:52:13
Postat av: Sis

Sååå läcker tunika!!!! Kram Sis

2009-10-03 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0