Plan B

Jag blir tokig (-are)!!!!!!
Fortfarande inget nytt om affären och detta gör att jag får onda aningar.
Jag tror hon kommer skjuta i höjden vad det gäller försäljningssiffran.
Denna väntan gör att jag känner mig trängd och jag föredrar att agera.
Jag behöver en plan B!

Grund-idèn är utmärkt, smycken.
Jag älskar smycken, jag älskar att skapa smycken, jag sprudlar av ideèr.
Kan jag agera på annat sätt?
Leta annan lokal?
Internetförsäljning?
Göra smycken som jag säljer vidare?
Eller vänta?

Det bästa vore väl om jag kunde "använda" väntan till att forska i andra utvägar.
Ja, så blir det!
Ideèr mottages.

Detta är bara början!



Kommentarer
Postat av: sun

internetförsäljning röstar jag på! :D

2009-10-06 @ 20:51:56
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag röstar också på Internetförsäljning. Du kanske kan börja tillverka smycken själv i liten skala och sälja på nätet? Bara för att testa och se hur dte funkar.



Typiskt när man ska behöva vänta på såna viktiga svar, jag förstår att du blir gaaaalen! Hoppas att hon hör av sig, snart!



Kram!

2009-10-07 @ 10:17:41
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja internet är ju ett alternativ. Kanske även en butik längre fram om inte det blir av med denna.

Och med internet blir det ju inte så långt om jag vill shoppa :-D



Tack för tumhållning

2009-10-07 @ 21:23:07
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tycker också internetförsäljning, då kan du hålla nere kostnaderna, jobba när barnen sover (du verkar ju ändå vara uppe halva nätterna :-) )

Mer fritt alltså!



Lycka till!!!

2009-10-13 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0