Hipp hipp hurra!

Idag fyller min toy-boy 35 år.
När jag var 35 år var livet annorlunda - vi hade inte restaurerat huset och Silvia och Ivan fanns inte i världen.
Tack o lov att livet förändras till det bättre! Vem fasiken bryr sig om lite rynkor och hängpattar?!

Anyway, jag ville överaska min unge karl med en present som han verkligen önskar sig (till skillnad mot de vanliga "bra att ha"-presenterna såsom strumpor och kalsonger) - en skateboard!!!
Ringde (och väckte ....) en kompis för att fråga var jag kunde köpa "en sådan" och vad "en sådan" kostar. Man kan tydligen köpa dem i Lecce och de kostar: inte mer än tvåtusen kronor!!!!!
För en litta bräda med 4 hjul!!
Hutlöst.
Ringde svärmora för att fråga om vi kunde köpa den ihop (eftersom han verkligen vill ha "en sådan") men fick nobben. "Behöver han inte strumpor eller kalsonger?" undrade hon.
Har nu kommit på att jag ska köpa honom en "handledskudde" eller vad 17 man kallar dem. Min unge herr har nämligen "mus-arm" och en "handledskudde" kanske kan vara bra då(?).
Sedan ska Silvia och jag baka chokladtårta.

Hmmmm.....kan man inte snickra en skateboard? Ska fråga Martin Timell.....eller Ernst.





Kommentarer
Postat av: Isa

Herregud, tvåtusen för en skateboard! Är det en proffsbräda han ska ha eller en vilken som helst-bräda? Mina kunskaper på området är begränsade men kan man verkligen inte hitta en billigare som är ok? Annars tycker jag att en handledskudde låter jättebra!



Lite god tårta på det så har du en lycklig man!



Kram och trevlig helg!

2009-09-18 @ 14:13:53
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0