På västfronten inget nytt

Var förvisso en sväng på marknaden i morse, men det bidde inga stora fynd. Ett par "miu miu" byxor till svärmor, en kofta till Silvia och en för liten paisley-mönstrad klänning till mig själv. Spenderade den hutlösa siffran 40 kr.
Silvia har varit i skolan på förmiddagen och Ivan har varit hos Mauros föräldrar.
Att få röra mig ledigt och löst, själv i byn är en lyx som jag sällan unnas, så idag har jag haft en  "lyx-förmiddag".
Efter en god lunch hos svärföräldrarna åkte Silvia och jag hem och tupp-lurade. Vi sov 2 timmar och det känns som jag sovit igen de förlorade timmarna under den sista veckan. Skönt.
Ska väl försöka komma i säng nu så att jag inte "halkar efter" igen.
Kvällen lugn. Var förbi hos en vännina för att låta Silvia leka lite med dennes barn men min dotter agerade "klistermärke på mamma" så det blev mest soppa av den idèn.
Sedan hämtade vi upp bortbytingen Ivan och åkte hem till en trött Mauro och åt en kvällsmacka.
Först somnade Ivan.
Sedan somnade Silvia.
Och sedan Mauro.
Nu är det min tur.



Kommentarer
Postat av: Isa

Det låter som en riktigt bra dag! Kul med marknaden, älskar bra såna!



Hoppas att ni sovit gott alla 4!

2009-09-18 @ 06:55:20
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0