Ivan på resturang & gräsmattesittning



Igår var vi på en jättemysig "agriturismo" med familjen Vozza.
Vi åt gott och hade trevligt.
Efter maten relaxade vi på medhavd filt ute på gräsmattan.
När myggorna blev för närgångna åkte vi hem till Vozza för att fortsätta dagen/kvällen.





Nu tycker ni nog att "vad är det med det då?".
Jo förstår ni, att här i trakterna är det inte så gott om gräsmattor p.g.a. klimatet, så när man hittar på en får man ruggig lust att slå sig ner!

Nog är jag väl uuuuuurtjusig på kortet med "Maggie-vändningen?!".
Ville visa upp mitt nya halsband som jag fått av mina rara svärföräldrar.
Jag valde själv.



Kommentarer
Postat av: Åsa Piccola

Verkligen urtjusigt halsband!! Jag såg det faktiskt innan jag läste vad du skrivit och tänkte på hur snyyyyyyyyyyygt det var.



Kram på dig vännen

2010-04-12 @ 15:11:26
Postat av: Isa

Jättefint halsband! När man läser om myggor är dte nästan så at man längtar lite efter dem..i alla fall idag när det var 2 grader varmt ute imorse. :-)



Du är supersnygg i håret!

2010-04-13 @ 09:05:41
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Asa Eden

Isa - jog tror jag skrattar pa mig, du skamtar va?! Snygg i haret?!

Halsbandet ar fiiiiiiiiiint i varje fall.

2010-04-13 @ 09:24:55
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Bejan

Maggievändningen är underbar, I love!!! Vagnar till sommaren är fixade. P.S.Jag ska gå på prinsessbröllop! Syr du en klänning åt mig som vanligt, eller duger den lilla svarta som du sydde till Gretes bröllop tycker du ? D.S

2010-04-13 @ 20:47:24
Postat av: Asa Eden

Underbara du, tack!

Prinsessbrollop! Det var som sjalvaste!! Jag tycker nog att den lilla svarta duger fortfarande - tidlos elegans you know.

Om du anda vill fornya den, kan du ju enkelt sy pa en applikation (att finna i sybehorsaffaren).

Alskar dig allra bastaste Bej! Halsa sessan.

2010-04-15 @ 00:22:22
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: sunshine

jag gillar att du svänger sådär med håret :-D

2010-04-17 @ 15:25:11
URL: http://sunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0