Marknadsfynd

Igår hade jag verkligen BEHOV att komma ut lite alldeles själv - och vad då bättre än marknaden?!
Jag klev upp kl. 7 (vilket inte händer särskilt ofta eftersom jag är en nattuggla), lämnade sovande familjen och styrde kosan mot centrum.
Ahhhh, det var rogivande, trevligt och stimulerande!!!
När Mauro vid 9.30-tiden åkte förbi hos sina föräldrar tog han med sig Silvia och Ivan-pivan och jag slöt upp strax därpå. Lagom en kaffe med svärmor (samt överlämnande av hennes dos:två tröjor) och sedan hem igen.
Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset för vidare kontroller men tills dess håller vi oss inomhus och i lugn och ro

Pour Moi:



  • sommarblus, 10 kr.
  • t-shirt, 10 kr.
  • omlottkofta, 10 kr.
  • shorts, 10 kr
Pour övriga:



  • skjorta Ivan, 20 kr.
  • shorts Ivan, 20 kr.
  • shorts (Calvin Klein) Mauro, 100 kr.


Kommentarer
Postat av: Biggan

Var är Silvias shorts???

2010-08-06 @ 15:15:29
Postat av: Asa Eden

Silvia fick en kjol, men den kom inte med pa bild eftersom den ar mork och ligger i tvatten - allt ovrigt ar ju redan tvattat och klart! Puss du

2010-08-06 @ 16:25:34
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0