Santa Lucia

I år har vi "firat" lusse på sjukhuset. Dags för Silvias blodprover. Fem timmars väntan för att få veta att hennes värden återigen sjunkit. Eftermiddagen har sedan "firats" i väntrummet hos min läkare eftersom min hals är knallröd efter många, långa nätters hostande. Antibiotikakur i 10 dagar. Vi klev åter över tröskeln strax före 20-tiden och då var det bara att bädda, plocka undan, laga mat, tända brasa och natta knotten. Nu sover de och Mauro & jag har ätit, snart blir det mr. Bing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puh vilken dag...! Hoppas att allt blir bättre snart, och attni får en bättre dagen-efter-Lucia! Lucia firades inte så mycket här igår. Vi var på dagis och tittade på jätteduktiga barn men det var ungefär allt. Inget av barnen ville se Luciamorgon på tv som jag ääälskar och när vi väl var hemma för kvällen efter handling etc, var det nästan läggdags..



Men man kan dricka glögg och mysa även på andra dagar också, så det så! ;-)



Vad mysigt att ni har kaminen, det låter hur härligt som helst!!



Krya på dig, kram!

//Isa

2010-12-14 @ 07:22:57
Postat av: Pernilla

Lilla hjärtat! Hoppas att doktorerna får ordning på värdena, krama S från mig. Här är det 15 grader kallt och en riktigt härlig vinter, I love! Stor Kram/P

2010-12-14 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0