En dag lik en annan

Inte så mycket att skriva om, dagarna flyter förbi i rutin.
Jag är en vanemänniska så jag gillar rutin.
Bokat & klart för skidhelg med svärföräldrar(!). Jag är ganska konfus vad det gäller packningen, så alla tips vad det gäller skid-rese-packning för småbarn tages tacksamt emot!
Twilight-feber härjar. Trots min medelålder har jag fallit pladask för Twilight och New moon filmerna. Låter de stå på medans jag svänger runt med dammsugaren och suckar vid kyss-scenerna. Gamla människa! Lär väl gå över av sig själv förr eller senare (annars får de väl lägga in mig på något avvänjningshem för knäppa tanter.....)



Kommentarer
Postat av: Sis

Om du har tur kanske Edward kommer smygande på nattkröken!! Böckerna beställda, de tre första. den fjärde släpps i pocket i sommar. Har den under bevakning. Kram Sis

2010-02-24 @ 20:57:06
Postat av: Biggan

Bok på väg !!!

2010-02-26 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0