Mitt paradis










Kommentarer
Postat av: Terese

Förstår dig!!! Det ser verkligen ut som ett paradis... Här hemma ha vi -20 grader. Huah...

2010-01-08 @ 19:13:07
Postat av: Isa

Det ser helt underbart ut! Förstår verkigen att det är ditt paradis, med den utsikten. :-)



-16 grader här och inte särskilt paradisiskt!

2010-01-08 @ 19:37:27
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag visade Anders en del av dina bilder här i bloggen och han, liksom jag, tycker att du är en jätteduktig fotograf! Vidare blev vi en aning (fast bara en aning, eheeee...?) avundsjuka när vi såg hur era barn var klädda för ett par dagar sen. Så ser våra ut inomhus just nu!! :-)



Svaret på din fråga i min blogg är ett rungande JA!!! Jag gör dig gärna sällskap, tar första bästa flyg ( i mina drömmar..)! Gud så skönt att slippa denna kyla och få känna på lite ljumma vindar, shoppa på marknad och titta på den underbara utsikten!



När mina barn är galna i mataffären brukar jag sätta dem i arbete. Det tar lite längre tid men man tar sig igenom eländet utan att mista förståndet. Låt Silvia springa och hämta saker, alternativt sitta i shoppingvagnen (om det finns stor sån) och ta emot det du handlar. Hon kan liksom "basa" över mjölk, frukt och bröd. Fast du har säkert testat detta redan.



I hopplösa fall får man ta till mutor och/eller hot, efter fantasi och smak. Jag kan bli riktigt kreativ i mina tankegångar när det vankas hysteri i affärer..:-))



Ha en jättebra dag!



kram

Isa

2010-01-09 @ 09:47:11
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Sis

Vilket tjusigt kort!!!! Min utsikt just nu är "lite" annorlunda. Tjockt med snö på både träd & mark. Det knarrar så gott under fötterna när man ger sig ut på en liten trotsig, kort prommis i det kalla vädret. Men, det är ju äntligen en vit vinter!!! Kram Sis

2010-01-09 @ 13:41:46
Postat av: Asa Eden

Isa: Tack sa mycket!!! Kanske vi verkligen kan traffas en dag?! Det vore ju haftigt (o lite skrammande.....jag menar, vi kanner ju egentligen inte varandra, men anda sa gor vi ju det) Du ar verkligen en klippa for mig och jag ar sa glad att jag hittat pa dig! Kram

2010-01-09 @ 15:24:15
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0