Isa, du har rätt

Blogg-svacka kan man lugnt säga.
Lathet kan man ju också kalla det.
Tidsbrist vore ju att ta i, jag har ju tid att dricka kaffet framför facebook.

Uppdatering: Jag har gjort order på räcket runt verandan (järnräcke blir det - snyggt!), jag har haft snickarn här och tagit mått för hyllor i garderoben och ett skåp. Vi har valt ut marmor till trappen (det blir en diskret marmor, beige med röda och grå strimmor) och också bestämt trappräcket för den (tack syrran!). Jag tvättar fönster och myggnät allteftersom min gamla rygg tillåter det - ett fönster i taget.  Jag har fått hem mina betongkrukor som är jättefina och som tur var fick de godkänt av herrn i huset. Jag har klippt Ivan. Jag har varit hos rektorn och förklarat ingående för gubben varför och därför Silvias matvanor. Silvia är nu jätteduktig vad det gäller ätandet och jag tackar er alla som stöttat och peppat! Det har regnat och varit trist - ingen marknad förra veckan!!!! Handling, matlagning, diskning, städning, plockning till förbannelse och lite raj-raj.

Nya friska tag tages!
Ps. fortfarande ingen Ewan.



Kommentarer
Postat av: Isa

Jaaaaa, äntligen en uppdatering!!! Låter ungefär som här. Livet rullar på och det är ju skönt när man tänker på alternativet. Men det ger inte alltid så mycket inspiration till att skriva när dagarna är fulla av vardag. Duktig du är med alla fönster och allt annat du fixat med sen sist, jag är imponerad!!



Heja Silvia också, duktig tjej!!



Kram

Isa

2010-05-24 @ 20:36:46
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0