Älskade byrackor

Wenche, (Masseria Coccioli) har sina systerbarn här. De ska vara här ända fram till jul och går tillsammans med Wenches egna döttrar på den internationella skolan i Brindisi.
De ville hemskt gärna ha en hund och då kom Wenche på den smarta idèn att adoptera en hund från hundgården för att sedan ta med hem till Sverige när de far hem.
En hund till ut ur buren!!!!!
Jag följde gladeligen med dem till Copertinos hundgård där de fyra kusinerna valde ut en valp.



De valde denna underbara lilla valp som de antagligen kommer kalla Bella (vacker).

När jag ändå var där passade jag på att hälsa på mina gamla bekanta Becky och Mammina.
Mitt hjärta blöder att se dem instängde där och jag skulle vilja ta med dem hem. Mammina har tydligen insjuknat och var totalt avmagrad och tosig. Snyft!



Om jag ändå kunde.....



Kommentarer
Postat av: Isa

Lilla vovvarna. Jag förstår att ditt hjärta blöder för dem..men underbart med den lilla valpen som får ett nytt bra hem! :-)



Kram från ett blåsigt, grått och svalt Sverige!

2010-09-14 @ 16:19:56
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Biggan

Nu är det ett till hjärta som blöder !!!

2010-09-14 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0