Varta

Jag har: druckit morgonkaffe, kollat "Halvåtta hos mig", fixat kaffe till byggjobbarna, bäddat sängar, plockat undan, diskat, medicinerat Ivan, klätt densamme, slängt 372 kg. skräp, handlat frukt och grönsaker för 200 kr., handlat kött, träffat svärmor, haft långt samtal med väninna som ligger i skiljsmässa (eländig sådan), fixat lunch, ätit, hämtat upp Silvia på skolan, plockat undan, diskat, lagat köttbullar, lagat minestronesoppa, fixat kaffe till byggjobbaren, tvättat, vikit tvätt, hängt tvätt, skurat 5 par skor, städat/skurat badrummet, badat Ivan, badat Silvia, lagat kvällsmat till dem, tänt brasa, fönat båda barnen (annars får man ont i huvudet i fukten), nattat barnen, ätit kvällsmat, strukit 2 skjortor, plockat undan, laddat diskmaskinen, rensat broccoli inför morgondagen.
Tur att mina batterier är uppladdningsbara!



Kommentarer
Postat av: Biggan

Ojojoj! Man blev ju svettig och andfådd bara av att läsa!!!

2011-02-16 @ 11:44:35
Postat av: Isa

Herregud kvinna!!Jag blir helt matt av att läsa om din dag..Vet du vad jag har gjort?

Fått iväg Ellen till skolan, spelat dataspel med Gustav, gått en långsam promenad till närmaste centrum där G åt Mc Donaldslunch. Efter det till leksaksaffär där han fick köpa en tuggummiautomat som det var halva priset på (30 kronor!). Hem och äta, och nu bara sitter jag här.



Imorgon har jag min första, egna, HELT lediga dag på säkert 2 år..! Ingen skola, ingen jobbångest, inga måsten överhuvudtaget. Jag ska bara vara. Inte ens laga middag. Herregud vad jag kommer att stressa över allt jag vill hinna göra, haha.



Stor kram, du gör en superinsats på hemmaplan, jag är så imponerad!!

//Isa

2011-02-17 @ 14:21:25
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Marknad idag?

2011-02-17 @ 17:42:55
Postat av: Biggan

Det var förstås Biggan som undrade!

2011-02-17 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0