AAAAAAAAAAA!!!!!

Idag är jag seg som tuggummi!
Huvudet hänger inte riktigt med och luftfuktigheten börjar gå mig på nerverna.
Morgonkaffet lyckas inte med sin uppgift så jag får åka iväg till LIDL som en seg råtta.

Ivan har fått ålderskomplex (!) och vill återgå till att amma. Jag försöker gång på gång förklara att det inte finns kvar någon mjölk i taxöronen - att de numera endast har en estetisk funktion (ha ha ha!!!!)

Barnen är bus.
Ivan är gaaaalen och ibland får jag lust att ringa "supernanny" eller någon annan expert (Bejan kanske....).
Han är så himla "aktiv" att jag tror man skulle kunna använda hans energi för att belysa en storstad (typ Rom). Silvia får sina törnar och gnäll, snyft, gallskrik, klag, hysteri står på programmet. Tips?

Bidèn pajade och strax efter det att jag skurat golven i 40° värme fick jag in en storfotad rörmokare som gick fram & tillbaka, fram & tillbaka i HELA huset i ALLA rummen. AAAAAAAEAH!!!

Nä hörni, detta duger inte! Lidl nästa!



Kommentarer
Postat av: Åke

Åsa det här låter som en helt vanlig dag för dig eller hur?

2011-09-07 @ 09:47:56
Postat av: Åke

En helt vanlig Åsa dag låter det som

2011-09-07 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0