Kära dagbok

Dagen idag har haft ett skönt tempo.
Började bra med kaffe och pepparkaka, dumpade sedan barnen hos en motvillig farmor och åkte till marknaden där jag hade date med Wenche och Sanna. Shopping & snack.
Vid 12.30 hämtade vi upp vildarna och åkte till "Nunzia" för att luncha. Antipasti misti med musslor och annat gott. Efter maten gick vi ut till "Isola beach club"  och tog kaffet till havsluft.
Barnen och jag vinkade sedan av svenskorna och åkte förbi "Studio D'Andria" och hälsade på stackars Mauro som arbetar, arbetar, arbetar.
Väl hemma planterade vi om några krukväxter och åt glass.
Nu softar jag på sofflocket, de fem timmar som jag sov inatt räcker inte till och jag är trrrrrrrött. Klockan står på ringning om en timme, då skall strykas och duschas. Vi är nämligen utbjudna på middag ikväll. Wow! Lunch och middag på resturang! Lyx-lyx.

Dagens kommentar; jag önskar jag kunde vara mer egoist, som du (sagt av svärmor till mig!)

Kommentarer
Postat av: Sis

GILLA!!!!!

2011-09-08 @ 20:50:27
Postat av: Åke

Det låter som en bra ny programidé till dokusåpa i stället för Hollowoodfruar

2011-09-10 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0