Linslus

(undrar vem han fått det av?!)

När jag kollade igenom korten ifrån gårdagen upptäckte jag att det var ett litet troll på varenda kort.
Ivan.
Värst vad han var fotogenisk.

Sommarens sista dag (jo det verkar faktiskt som det), blev uuuuunderbar.
Vi åkte till favoriten - badstranden "Oasis" med fam. Barba från Lecce.
Solen sken, ljumma vindar, trevligt sällskap, god mat, lekande barn och vågor som de sistnämnda kunde hopp-hoppa runt i.
Hem och duscha för att stassa om och gå på pizzeria med svärföräldrarna.

Natten har tillbringats med ac:n påslagen för att inte få värmeslag, så döm om min förvåning när jag vaknade till "höstkänsla". Åja, nu är ju det där med "höst" relativt, men det är någonting som är annorlunda.





Något kort även på Silvia (med polaren Matilde)


och så Ivan IGEN.......................


Kommentarer
Postat av: Biggan

Är man så snygg så får man vara linslus!!!

Underbara bilder! Underbart väder!

Framför allt: underbara barn!!!

2011-09-05 @ 17:50:54
Postat av: Asa Eden

Underbar mormor!!!!

2011-09-05 @ 22:57:10
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Sis

Inte någe sotis...... :-( Här känner man verkligen att hösten är på väg med storsteg. Än så länge knallar jag runt med världens snyggaste sandaler på fötterna, men snart får jag väl leta på något varmare antar jag. Men, men inte ge upp ännu!!

Får försöka peppa med att jag har varit till IKEA och laddat upp med 200 värmeljus som jag kan tända när det blir långa mörka kvällar.

Icke att förglömma att det växer guld i skogen så här års heller!!!

Kram till er alla från Sis/ moster

2011-09-06 @ 19:59:58
Postat av: Sis

Inte någe sotis...... :-( Här känner man verkligen att hösten är på väg med storsteg. Än så länge knallar jag runt med världens snyggaste sandaler på fötterna, men snart får jag väl leta på något varmare antar jag. Men, men inte ge upp ännu!!

Får försöka peppa med att jag har varit till IKEA och laddat upp med 200 värmeljus som jag kan tända när det blir långa mörka kvällar.

Icke att förglömma att det växer guld i skogen så här års heller!!!

Kram till er alla från Sis/ moster

2011-09-06 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0